Problemen met inloggen

Oorzaak 1: u zit niet in de BasisPensioenregeling en/of u werkt niet bij IBM
U kunt de Planner alleen gebruiken als u op dit moment werkt bij IBM.

Oorzaak 2: u heeft geen verbinding met het IBM-netwerk

U moet ingelogd zijn op het interne IBM-netwerk (direct of via AT&T Client) om verbinding te maken met de Planner. 

Oorzaak 3: uw Java-versie is verouderd 
De Planner is een Java-applicatie die draait in uw browser. Problemen met inloggen hebben vrijwel altijd te maken met de gebruikte versies van browser en Java. Bij problemen kunt u het best controleren of u de laatste versie van beiden hebt en zonodig de laatste versie downloaden van ISSI. Check via ISSI EZUpdate of u inderdaad de laatste Java-versie heeft. 

Oorzaak 4: u kunt vanaf uw IBM-lokatie niet inloggen op de Planner

Ook wanneer er verbinding is met het IBM-netwerk blijkt het momenteel voor sommigen niet mogelijk om vanaf HDK en Dynatos in te loggen. We zijn op zoek naar de oorzaak maar hebben die nog niet kunnen vinden. Een alternatief is om de Planner niet op een IBM-locatie te gebruiken maar elders via de AT&T Client.

Oorzaak 5: u gebruikt geen Firefox

Gebruik Firefox Mozilla om de Planner te raadplegen. Wij krijgen regelmatig reacties van gebruikers die tegen problemen aanlopen in andere browsers (zoals Apple Safari).


Deze informatie is bijgewerkt op 14 januari 2016