Uw klacht kan bijvoorbeeld gaan over:
- Hoe u bent behandeld;
- U bent het niet eens met onze beslissing.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u het niet eens bent met de gang van zaken. U heeft bijvoorbeeld een klacht over de manier waarop u bent behandeld of over een beslissing rondom uw pensioen. Dan horen wij graag van u. Wij willen leren van fouten door te luisteren en waar mogelijk samen met u, te werken aan verbetering van onze dienstverlening. Hieronder ziet u hoe een klacht kunt indienen en wat ermee gebeurt.
Wilt u ook alle details? Kijk dan hier.
Uw klacht kan bijvoorbeeld gaan over:
Graag krijgen wij een duidelijk beeld van uw klacht. Omschrijf daarom uw klacht zo duidelijk mogelijk en vertel ons precies waarover het gaat en waarom u niet tevreden bent.
Graag ontvangen wij ook uw naam en (e-mail) adres. Dat helpt ons om u goed en snel te helpen.
Stuur ons uw klacht:
We proberen uw klacht naar tevredenheid te behandelen.
Als wij meer dan 10 werkdagen nodig hebben, laten we u dat weten.