Martin Hulst praat u bij

Ik zag de deadline voor mijn stukje zeer snel naderen en dacht: waarom begin ik deze keer niet eens met een persoonlijke noot? Een mooie, recente mijlpaal in mijn eigen leven. Of eigenlijk in het persoonlijk leven van mijn dochter Jeske. Ze heeft in juni namelijk haar propedeuse Cultureel erfgoed aan de Reinwardt Academie gehaald. Reden voor een bescheiden feestje. Met een enorm trotse vader.

Herkenbaar? Ik denk het wel. Ik vermoed dat velen van u onlangs eenzelfde soort ervaring hebben gehad als ik: een trotse (groot)ouder die zijn/haar (klein)kind ziet slagen. Niet voor het leven, daarvoor is het nog een beetje te vroeg. Maar een eerste stap is gezet. Na de zomer verder. Met een nieuwe vervolgopleiding, misschien wel in een totaal andere omgeving. Of richting afronding van een studie. Ik denk zelf met zeer veel plezier terug aan die periode in mijn leven. Al geef ik gelijk toe dat die herinnering wel van enige tijd geleden is.

Eenzelfde positief gevoel krijg ik als ik denk aan de feedback die wij van SPIN regelmatig van u krijgen. Die feedback is gelukkig meestal complimenteus. Maar – weer gelukkig! – niet altijd. Er worden soms ook harde noten gekraakt. Het is een cliché, maar juist die harde noten helpen ons beter te worden en onze service naar een hoger niveau te brengen. Al zijn we natuurlijk zeker zo blij met uw complimenten.

Positief of kritisch: al uw opmerkingen en suggesties worden wekelijks binnen ons team besproken. We doen er echt iets mee; het zou heel dom zijn om dat niet te doen. Dus blijf ons uw feedback geven. Bijvoorbeeld na het lezen van ons jaarverslag over 2024 dat sinds kort op onze website staat.

Als laatste wens ik u weer veel leesplezier. En een zonnige zomer!

Met vriendelijke groet,

Martin Hulst

Manager pensioenbeleid